Primul pas spre folosirea aplicatiei Billing36 - Mobile este sa te loghezi folosind browserul telefonului tau. Pentru asta ai nevoie de un utilizator definit in aplicatia Billing36 cu drepturi necesare pentru modulul pe care vrei sa il folosesti.
Dupa ce te-ai logat in aplicatia Billing36 - Mobile , trebuie sa iti alegi modulul in care iti doresti sa lucrezi. Implicit vei fii la incasare
Aici vei gasi modulul de incasare pe teren. Pentru a folosi acest modul trebuie sa indeplinesti conditiile .
Dupa ce toate conditiile sunt indeplinite, poti accesa modulul de "Incasare" , unde vei gasi urmatoarele:
In prima sectiune poti gasi functia de cautare unde poti gasi un client folosind "nume client" sau "cod client" sau "cod de bare". Pentru a cauta dupa codul de bare trebuie sa ai Barcode & QR code Keyboard activata
Dupa ce apesi cautare rezultatul va contine clientii identificati, cu urmatoarele informatii : Cod client, Nume, Adresa, Facturi neplatite, Incasari si Suma totala de plata.
Butonul verde reprezinta o factura neplatita. Pentru a incasa doar acea factura poti apasa acel buton. Dupa reincarcarea paginii butonul verde este inlocuit de butonul portocaliu;
Butonul portocaliu reprezinta o incasare care a fost creata in acea zi de userul logat.
Butonul albastru reprezinta suma totala de plata pentru client. Daca acest buton este apasat toate facturile neplatite vor fii platite. Va fii creata doar o incasare ce va contine toate facturile.
Daca un client nu are buton verde sau albastru atunci nu are facturi neplatite.
Acest modul este conceput pentru gestionarea si optimizarea interventiilor echipelor de suport tehnic pe teren.
In partea de sus se afla filtre pentru optimizarea cautarilor de interventii
In functie de filtrele alese va aparea o lista de interventii, asignate angajatului conectat in momentul respectiv. Fiecare interventie contine informatiile adaugate de operatorul in caz, la inregistrarea plangerii de la client si un buton care contine diferite actiuni.
Interventia incepe cu un nr de ordine si doi indici care arata starea si nivelul de alerta setate in dreptul carora se afla butonul de actiuni.
In continuare este denumirea interventiei si informatiile definite la crearea acesteia.Tabloul de informatii poate fi extins sau restrans de la butonul corespunzator actiunii, in functie de necesitate.
De la butornul de actiuni se poate modifica starea interventiei, se poate aduga o imagine sau materialele folosite si de asemenea se poate lista .
In acest caz, dupa ce problema cu hartia este rezolvata, se reimprospateaza pagina si se apasa butonul portocaliu respectiv clientului care a fost incasat.
Dupa ce se restabileste conexiunea se reimprospateaza pagina si se apasa butonul portocaliu respectiv clientului care a fost incasat.
Aceasta eraore inseamna ca suma de plata specificata nu mai este valida. Poate deja ai incasat datoria , sau altcineva a facut asta. Reincarca pagina si suma care va aparea ar trebui sa fie cea corecta
Aceasta eroare apare de obicei daca au trecut mai mult de 10 minute si nicio operatie nu a fost efectuata. Doar reincarca pagina si vei putea continua ca de obicei.
Nu ai drepturi de a folosi acel modul. Daca vrei sa folosesti acel modul, contacteaza administratorul sa iti seteze drepturile corect in aplicatia Billing36.
Aici poti gasi rapoartele de care ai nevoie in aplicatie. Poti exporta aceste rapoarte in PDF sau CSV potrivit nevoilor tale.
In acest raport poti gasi incasari create de tine, cu un filtru predefinit setat pe ziua curenta.